Mitt första inlägg!


Heej!

Nu har jag änterligen skaffat mig en blogg..

Dagsöversikt

I dag har jag har min outfit beståt av ett par svarta leggins och ett vitt linne sen över det har jag haft en svart tröja med halv långa eller tekvarts ärmar och lite halv kort tröja sen har jag spejsat till det med ett rosa siden band i midian och en svart stor knapp ring som jag har designat själv.. På dan i dag blev det en tur till mormor och morfar där vi år massor av godis och påsk mat..Sen så satte vi oss i solen och somnade och sen blev det att vi åkte hem runt halv 7 någon gång. I kväll vet jag inte riktigt vad som händer men jag tror att det blir tv det var ju start av Carina Berg flyttar in och det är ju bra annas vet jag inte vad som visas på tv det finns ju inget bra länggre men men så är det. :P Det blev inte så långt första inlägg i dag men men nu ska jag nog sätta mig framför tv: titta på Australia filmen eller nått annat som finns på tv:n.

Ses i morgon hoppas jag hinna lägga in ett inlägg på dan!!

Evvis<3



 Min knapp ring som jag har gjort :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0