Nu var det längesen

Heej

det var ju längesedan som jag bloggade det är för att ajg inte har hunit jag har haft lite mycket att göra samtidigt som jag har njutit av solen och värmen som har kommit....Men men nu ska jag försöka att blogga så mycket jag kna och så ofta jag kan.

Söndags: I söndags var jag hemma på morgonen och sen så åkte vi till mina kusiner där vi skulle hämta våran bil och sen helt plötsligt hamnade vi där och där badade vi i bubbel poolen och sen åt vi rester från påsk maten. Sen blev det hem resa och jag satte mig i solen och sola i ca en timme sen så hjälpte jag mamma i trägården.. det var den dan..

Måndag: Det var ju sista dan på påsk lovet och jag var på gustjänst i Våmb för vi var tvugna att gå i påsk så då passade jag på medans jag kunnde och hade tid..Efter det så åkte jag och träna i Falköping alltså jag åkte och tränade simminig. Det var ett riktigt jobbigt pass tycker jag det var skönt när det var över sen efter det åkte vi och hämtade brorsan hos kusinerna sen åkte vi hem och gjorde hemma gjorda hamburgare och tog det lungt sen var det bara eller nästan bara att gå och lägga sig för att i morgon är det ju skola..Så var den dan!

Tisdag: Nu har skolan starta igen och nu blir det plugg. på dan var jag i skolan det belv en riktig lungn dag slöjd i 2 timmar och sen klassråd och läsning och musik och språk det är en jätte skön dag. efter det blev det en tur till musikskolan för att ha flöjt lektion och sen efter det åkte jag hem pluggade och lagade mat sen var det bara att åka till baka till musikskolan för att öva till en konsert som jag och massa tjejer och några killar jska va med på och splea flöjt.Sen åkte jag hem och kollade på TV:n och tog det lungt..

Onsdag: I dag har jag varit i skolan till 1 sen så åkte vi till västerhöjd och fick lyssna på fakta om det olika programen själv lyssnade jag på estetiska musik och samhäll. Efter det så åkte jag hem och nu sitter jag här framför datan när jag måste plugga så nu ska jag gå och plugga ses.

Outfit: t-shirt med ett söt tryck på från monkye och ett par jeans leggins från mq och sen ett par vita convers och en svart kofta.

Hej då ses

Evvis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0