Påskafton

Glad Påsk på er alla!

I dag startade min da med att gå upp halv 10 sen efter det åt jag frukost och kläde på mig och efter det blev det en sväng med mamma och pappa på stan där jag kollade på skolavslutnings skor men jag köpte inga men ska nog köpa dom tror jag sen så köpte jag öronpropar som man kan simma med sen efter det så sitter jag hör nu framför datan och äter av mitt Påsk ägg som jag fick av mormor och morfar och sen så tar det lungt för i kväll blir det en sväng hos kusinerna dit massor annat folk kommer också...Nu ska jag fortsätta att äta av mitt påsk ägg och sätta mig i solen tror jag. Vi hör i morgon..

Ha en bra påskafton!!

Evvis<3



Dagens outfit

Ett par trekvarts byxor i jeans med lite upvikt sen till det har jag ett vitt bas line med en vit bluse över som ser ut som en kläning lite sen till det har jag ett silvrigt diadem och ett par vita pärlörhängen och vita convers..

   
( Mitt goda Påskägg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0