Torsdag den 23 April!

Hej!
Hur är det med er i dag da??

Själv har jag det bra men tröt. Jag vill också säga att jag har inte hunnit att blogga har haft fult upp.Men nu ska ajg försöka hinna med.

Måndag: I mångads var jag i skolan och de var en helt vanlig måndag sen så var jag på näst sista konfa träffen innan konfirmationen där vi övade på vår grej som vi ska få tid till att göra på konfermationen för alla skläktingar och så. I måndags hade jag en kort t-shirt sen hade ajg ett par chinos och ett svart långt linne. 

Tisdag: I tisdags hade vi på vasaskolan och heneskolan studiedag. Dan spenderade jag med rebecka vi var först hemma hos henne och sen när hennes pappa kom hem så åkte vi till stan och kollade på skor jag gjorde det och hon kollade på skolavslutnings kläder. Sen när vi var klara med det åkte vi till elinsesplanad och kollade där becka köpte en t-shirt sen åkte vi hem och tog det lungt och kollade på tv. jag hade en tubb top och sen ett par svarta legins och sen över det hade jag ett en tröja och en svart kofta.

Onsdag: I går var jag i skolan men vi gick bara två timmar för att vi hade någon slags faderverksamhet med som nya 6:orna som var på besök i går och då skulle vi ta hand om dom. Sen efter skolan så åkte jag och josefine hem hit och kollade på film och fikade sen så skulle jag åka till kolck affären och köpa min konfermations present från farmor och sen efter det så hade jag konsert på musikskolan som gick jätte bra. sen efter det gjorde jag inget. Jag hade en rutig blus på mig sen ett par svarta leggins och en svart tubb top och till det hade ajg ett armband med ett hjärta och sen ett par hjärt örhängen och sen på konserten hade jag svarta leggins tubb top vit t-shirt och en svart kofta och till det ett par silvriga örgängen som är formade som rosor.

Torsdag i dag : I dag har jag varit i skolan och det var en vanlig dag en helt vanlig torsdag och sen efter skolan åkte jag hem och åt mat sen satte jag mig i sakosäken och somnade ojoj inte bra då kommer jag inte somna och nu sitter jag här och pluggar och sen sak jag nog se på "hjälp jag är med i en japanska tv show" sen ska jag nog ta det lungt och så. 

dagens outfit: Svarta jeans byxor från cheap monday och ett vitt linne från JC  sen en marinblå tröja med lite mönster i stickad är tröjan den är från gina tricot sen ett siden band i midian över den lång ärmade marinblåa tröjan sen hade ajg ett oar  stora silvriga örhängen och ett silvrigt diadem i håret och ett par silvriga skor.

Nu ska jag fortsätta att plugga och sen se på TV men det gör jag även nu men men ne nu ska jag plugga vi hörs i morgon tror jag......

Puss&Kram ha det bra 


evvis<3



     
      

Fick lust att lägga upp en gammal bild den är ca 2 år ! den är cool :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0