Torsdag morgon!

Hej eller ska man säga god morgon kanske låte bättre!!

I dag blir det skola som vanligt men inte som vanligt kl 12.30 ska vi dra oss ner till Kavelbro och få gymnasie information samma som i går men det är andra och olika pogram..Det är jju så svårt och veta vad man vill gå och vad betygen räcker till! Själv funderara jag på att gå estetiska musik eller bara knaske samhäll men mysik låte roligare..Men men det är ju ett halv år kvar så jag hinner täncka men amn vill ändå veta vad man vill gå så man vet vad man måste ha för poäng och så men det lutar nog mest år musik..Ja ja men nu siter jag här i sofan och ska snart cykla i väg till skolan det är första gången i år som jag cyklar till skolan men nu ska jag kolla lite på tv:n och sen så tar jag min cykel och drar i väg och kommer att stor frysa det är ju nästan bara 1 grad ute det är bara för att jag ksa cykla :P men nu ska jag kolla på tv:N lite till sen så drar jag..Hoppas jag hinner göra ett inlägg i kväll!

Puss och Kram

evvis<3


dagens outfit: Svarta leggins från hm sen ett par låga sockar och ett svart långt linne från gina tricot och sen en svart kofta från JC och en bluse från svea otroligt skön:p


  Bild från Finland när vi var där så otroligt fint var det!! :)



Ps. I helgen kanske det inte blir så många in lägg men jag ska försöka ska träna varje kväll i törboda så det kanske blir tidiga eller sena inlägg:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0