Torsdag!

Hola!

Hur har ni det??

Idag så var det ju ett  besök på Kavelbro det var riktigt intressant men jag ska nog hålla mig till Västerhöjd.Kavelbro verka som man bara har massor av praktiska ämnen men jag vill ha lite mer matte och svensak och engelska så man kan bli nått bra och kunna få en bra pogram eller linje eller vad man ska säga på högskolan.Men det är ju ett halv år kvar som jag sa i går.Vi hade också no-prov i dag som jag tror gick riktig bra det kändes så.......Föresten jag glömde att i går köpte jag mina skolavslutnings skor ett par gladiatorskor bruna med guld aktiga nitar på skulle ha köpt såna förra året men det köpte jag andra men då var dom svarta och nu är dom bruna mörk bruna och mycket finare.SÅ nu ska jag hitta resten av kläderna var på stan i dag med Josephine och Rebecka och hittade en bluse eller en slags kläning som jag tycker var mycket fin mamma sa att jag ska köpa nått som inte hamnar i garderoben och alldrig mer används dom jag har gjort i flera år men nu ska jag köpa nått som jag verkligen kommer använda och den kläningen kommer jag att använda tills den inte kommer att finnas mer jag kommer alltså att använda den tills den är sliten så det är stora hål i men ajg får ju se vad mamma kommer att tycka men den kommer bli grymt snygg till mina skor :P ja nu ska jag sluta tjata om kläder och skor.
Föresten vad ska ni ha på skolavslutningen/studenten??

Nu ska jag kolla på fyran på "Hjälp jag är med i en japanska tv show" det är lite små roligt men lite konstigt så nu ska jag kolla på det sen blir det nog kolla ny heter sen ska jag sova och i morgon är det en hel vanlig skoldag igen med inget roligt bara vanlig fredag.

Vi hörs i morgon

evvis<3


















Bild från google


Så här ser mina nya skor ut :)






Kommentarer
Postat av: Josephine

ja kör nog på västerhöjd ja också du ;) men ja ska definitivt ta musik iaf ^^·. men dom skorna är riktigt najjs haha.. värda grejer ja skriver asso.. jaja <3

2009-04-16 @ 20:29:05




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0