söndag med beckA

Hej!
i dag vaknade jag upp hos becka jag var tvungen att smita från henne vid tio i 9 för att jag hade träning i Törboda sen efter tränignen kom jag till becka igen och vi har varit på picknick med frukt och saft. Vi hamnade vid bananbakcen (sommarhemmskullen). Och efter det sitter vi nu här fram för datan och skriver detta in lägg. Ikväll händer det inte så mycket men i morgon är det skola igen men det ska bli en jätte roligt och lugn vecka med studiedag och två timmars skoldag.NE nu sitter jag här coh trökar ut becka så nu ska vi hitta på nått och sen så blir det hem gång och krypa ner i sängen och sova.

Vi hörs i morgon
- evvis <3





bilder från picknicken!      tagna av becka :)


Kommentarer
Postat av: Angie

Du är söt kusin vitamin .<3

2009-04-20 @ 23:11:54
URL: http://gelo.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0