Heeej<3

Sommarlov Sommarlov det vill jag ha ha ha!!!



ÅÅÅåå vad skönt om några timmar är skolavslutnigen och sen är det ju SOMMARLOV fy vad skönt det ska bli men man har inte den riktiga sommar könslan så ajg skulle kunna gå några dagar eller en vecka till för att jag skulle kunna få den känslan.

Det  var väldigt längesen jag gjorde ett blogg in lägg som var lite längre och lite seriösare. Men nu sak jag försöka blogga så mycket som möjligt.

I dag har jag varit i skolan i ca en och en halv timmer vi har sov morgon på torsdagar och våra lärare/mentorer tyckte att vi var värda att ha kvar den så dom sa att vi har det i dag med och sen slutade vi kl halv 11. Vi lekte lite "lekar" elr 6 av oss i klassen var med på dom det var  två och två lekar inte så roligt man vill ju göra något alla tillsammans. Det var en lek som gick ut på att man den som åt upp sin choklad först van man skulle klä på sig kläder som inne bär mössa/hat och en vante igenerligen ska man har mycket mer så det blir svårare men det var vad vi hade sen fick dom tävlande en halv liten chokladekaka med ruter sen skulle van börja med att ta på sig kläderna och sen skulle man använda den haden man inte skriver med asså den fela handen så om du är västerhänt sak du ha de på höger.sen ska man dela chokladen med fel hand så man fick en bit försej sen när alla bitar var försej så skulle man äta upp dom och den som åt upp alla bitar först van..Sen efter det fick vi fika av våra mentorer liten bit kladdkaka och vanilj glass och sen har vi städat skåpen och sen var det slut. Men ska ju tillbaka till skolan sen vid halv 5.

Igår hade vi vasas trationella husets dag där alla spår är tillsammans på olika ställen ex,Karstorp,billingehus. Jag var i Bolonjen eller hur det stavas. och där lekte vi lite lekar sen fick man gå hem :P.sen på kvällen hade jag träning på billingehusbadet var tvungen att träna för att jag ska tävla i helgen på Lane 4 i MAriestad jag är lite förkyld men det får gå så länge jag inte får jätte ont i halsen.


vad som händer resten av vekcan:

Idag (resten): Göra mig i ordning och sen åka till skolavslutningen och få mina betyg och papper från min prao vad dom tyckte om mig och så :s men det ska bli roligt. Ska också dela ut en ros till en nia så är lite nervös för det har alldrig pratat med den personen och vet inte vad jag ska säga.

Fredag: Startar dagen med att gå på min  brors skolavslutning sista året nu så han börjar vasa nästa år. Sen efter det blir det att åka till kusinen när hon ska ta studenten och sen sak vi kolla på kortesen eller hur det stavas sen ska vi nog hem till dom efter och sen blir det nog hem och ladda.

Lördag: Simmtävling i MAriestad Lane 4 cup

Söndag: Ska nog åka och kolla på studentbalen med josse och sen blir det slö.



Ska ni göra något spesicelt på sommarlovet

själv blir det det gamla vanliga kusten och sen åka runt lite i Sverige.!!


Men ha en forsatt bra Torsdag så får jag se när jag bloggar nästa gång antingen fröjer det jätte länge erl så gör det inte det.



Ni får ha det very good

Pöss



evvis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0