7 Maj


God morgon!

Hur är det med er i dag da??

Jag tänckte att jag skulle hinna med ett inlägg inna skolan börjar som försej börjar kl 09.15 med svenska efter det är det NO sen lunch och sen C-språk som är spanska sen matte och läsning och sen c-språk igen.
I dag sak jag även städa mitt rum och sen wska jag åka och klippa mig jag vet inte än hur jag ska klippa mig  men tror jag ska klippa upp och sen klippa håret spetsigt i bak tror jag.  Sen blir det väl lite övning på eng läxan och sen slöa lite.

Nu är det bara två dagar kvar till konfirmationen som sakt det ska bli väldigt skönt när den är i över. Jag börjar faktiskt bli lite nervöst för att jag ska ju spela "gabrielas sång" och jag har inte fått noterna än men när det är låtar som jag redan kan så går det lätt för mig att lära mig dom som tur är men jag skulle hellst villa öva lite på den inna jag ksa spala den så jag hoppas jag får den i kväll på mailen.

Vad händer för er i kväll da?

Min prao plats blev som sakt på posten villket alla skrattade åt när jag sa det.Men om jag ska vara ärligt så tycker jag att det är ju inte det sämsta som finns. Jag har suttit och funderat på massor av goda saker om det och då kom jag fram till att man kommer få mega bra kondis för jag ksa cykla ut med post och sen så är det ju bra för att det går rykten om att man kan få sommar jobb emd vem vet. Men  jag tycker att posten verkade bra faktiskt och sen sa min lörare i går till vår klass att man ska inte dömma det på förhand förens man har tesat det så det ska jag vänta med att domma det. MEn men jag hoppas på något bättre sen i 9 och då är det ju liksom 2 veckor det går väl an nu när det bara är en vecka. Just det jag måste ringa til posten i dag på dan men det hiner jag nog.


Ne nu ska jag göra mig klar för jag ska snart cykla till skolan i regnet.

VI Hörs 

evvis<3


Min favo låt denna vekca är "just go"  med Lionel Richie och "nothing left to give" också med Lionel Richie lyssna på  m dom det låtarna är så grymt bra tycker jag ni måste lyssna.




  Lionel Richie

Bild från google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0