Fredag och Helg

Hej!

Jag vet att det var länge sen det blev ett inlägg nu men jag har inte hunnit så jag förstår om ingen läser min blogg längre men nu ska jag försöka börja blogga igen för jag har kommit att det är ganska roligt att blogga.

Min dag började med att klockan ringde kl 9.00 så ajg stängde av den och sov en timme till. Sen gick jag upp och satte mig vid datan i sofan och sen framåt vid lite innan 11 blev det en fukost som bestod av en skål med banan och blåbärs fil med en musli (men jag skulle vilja skirva mysli i stället för det säger man ju men men ). Sen blev det ännu mer chill sen. Sen vid kl 11.30 blev det att ta en skönd och varm dusch och sen fick jag tusen msn och 3 missade samtal och gissa vem det var från jo det var från min käraste vän Rebecka som tjatar på mig att jag ska komma till henne på apoteket och häsla på men jag säger då jag ska inte ha nått på apotektet och ajg tycker det är pinsamt att gå ditt för att prata med henne utan att köpa nått men aa men så lova jag att jag skulle komma ditt nästa vecka om jag hinner så får jag väl köpa nått ett läppsyl elr täkstift elr nått jaja att jag kna va så barnslig. sen efter det blev det att ta på sig dagens outfit som bestog av jeans leggning från MQ och sen ett svart långt linne från ginatricot och sen en svart t-shirt från JC och sen ett par svarta lacoste sor. Sen blev det att äta en lunch och sen blev det att ta cykeln ner till stan till min prao plats alltså Rådhuset som är hur roligt som helst och det är jätte trevliga tjer och killar som jobbar där :D drä jobabde jag ända tills kl 20.00 och sen blev det hem äta och kolla på tv och sen så klart att sitta framför min älskade dator <3

Ne nu ska jag kolla lite till på datan och sen så blir det nog att halv sova i soffas och sen blir det nog att lägga sig tidigt för jag har tidig tärning i morgon redan kl 10.00 inte kul :P


7 stycken kläder jag tycker om:

1. Jeans leggning
2. svarta tyg legging 
3. ett långt svart linne
4. ett fint sidenband
5. Vita convers elr ett par rid kängor elr vad man ska kalla det
6. antingen ett par fina stickade sockar elr ett par låga sockar
 7. en fin stor klocka






Men ni får ha det så bra så hoppas jag att vi hörs i morgon!!





Puss & Kram 

evvisz <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0