Tisdag

Hejsan'!

Hur har ni det??

själv har jag det bra men lite trött.

Min dag blrörjade med att jag vaknade kl.7.30 av att mamma väkte mig och det vat en halv timme kvar tills jag börjar och jag fick en aning panik och reste mig upp för sängen med ett jätte fört upp hopp så jag skyndade mig  in för att sminka mig och hela huvudet börja snurra vad händer tänkte jag och och efter en stund hördes bara ett dunst i badrumet det var jag som halft svimade för att jag reste mig för fort ja men nu  mår jag prima sen så blev det att åka till min prao plats Rådhuset sen belv det gamla vanliga och sen belv det att sluta 14.00 och sen dra till musikskolan och nu sitter jag här hemma och ska nu äta så jag måste dra ses.

dagens outfit: Svart bas tjor JC, svart leggins, ett svart bas linne, svart t-shirt och ett par svarta lacost skor och min nya vinter jacka.


vi ses

evvisz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0