Annandag Påsk

Hej allihopa igen nu var det ett tag sedan!

Jag har haft en helt underbar påsk helg, som har beståt av massor skid åkning och godisätande och massor mer.
Stöten var ett bra ställe men man skulle trötna tidigt om man skulle va där i en vecka jag trötnade redan andra dan men det är ett mycket bra ställe för en som gillar att hoppa och trixa dom årdnar sånt som man alldrigt testat innan som alla får testa ex. Åka med skidor i ett hop och sedan rakt ner i vatten sen har dom en bigaribag upp hela tiden där man hoppar från ett hop och landar i en stor kudde uppblåsbar :)

Torsdag: Vårdcentralen tidigt på morgonen och kola mina sår, sedan åkte vi i väg till Stöten.
Fredag: Skidåkning i alla bakar vädret var så där men det dög.
Lördag: Påskafton, skidåkning och sedan påsk mys med familjen vädret var ganska bra
Söndag: åkte skidor på dan och det var hur bra väder som helst ingen blåst och sol med klar blå himmel sedan bar det hemåt.

I dag händer nog inte mer än att jag ska packa upp och slöa är så himmla trött och så sedan är det ju sista dan på lovet vilket jag inte gillar. 

Jag har just nu inga bilder att visa från stöten pga att alla är på min mobil och jag har ingen överförings slad och min kamera ha pajat igen det går inte göra nått tror att det kan vara samma fel som förra gången att jag har fökklena baterier men detta jag har nu är jätte bra men inte tillräkligt till min kamera men nästa gång jag köper en kamera ska jag köpa en man laddar och inte behhöver krångla med.

Men vi ses!

evvis<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0