Nu är man hemma igen da!

Helloj!

I dag har det inte hänt så mycket eller något specielt jag har varit i skolan träna och simmade med kläder och sedan har jag lagat min provmiddag som jag ska göra i morgon är faktiskt lite nervös om jag ska erkäna ;) Nu sitter jag och tittar på "hollywood fruar" och snart väntar sängen...

Jag har haft en jätte roligt helg och tävlingen gick väldigt bra elr jag tycker det efter som att förra veckan tränade jag bara en dag och innan hade jag inte tränat på en vecka lr lite längre. Det hängt massor roligta händelser som jag tycker var lite roligt men men aa. Tack brudar för helgen!

I morgon blir det skola som vanligt sedan flöjt och träning tror jag och sedan ska jag blogga ;)

Men nu ska jag kolla klart och sedan lägga mig i sängen!



Men vi ses

evvis<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad jobbigt du verka ha hela tiden! ha så kul :)

2010-04-14 @ 19:25:19



Postat av: theo

det vvar jag som skicka :P

2010-04-14 @ 19:26:03




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0