OnSdAg!

Hejsan!


I dag har det varit en sresig och halv dan bra dag... Det tråkiga är att jag var inte på tränings hurmör men träna ändå sedan att jag var i dag och köpte mina efterlängtade convers och det fansa bara st 4 och jag har 3 men aa vet inte om jag ska ha behålla dom även om dom är en halv centimeter förstora och det värsta är at det inte finns att få tag på i hela sverige det kanske fans ett par i stockholm men det vårgar jag inte chansa på så jag blev så ledsen för det är alltid är så när jag ska ha nått och sedan har jag så ojämna fötter :( Men aa antingen får jag ta dom elr så får det bli andra men jag vill inte ha vita för det har jag radan och röda har alla och vill inte ha såna som alla andra har och det var därför jag ville ha dessa för att jag har bara sett 1 som har haft det i skövde mm men får gå lite med dom och känna lite :)  men om man verkligen man vill ha nått så kvittar det om det är försort eller för litet ;)

I morgon vänta nationelt i eng muntligt och på fredag är det dax för första matte och jag är nog konstig men jag längtar efter det. Det  ska bli roligt för att när jag testade gamla så gick det jätte bra så jag hoppas på att det knaske blir ett vg så jag får det ;)

Men nu ska jag fortsätta att kolla på " Drömmen om Italien"...


vi ses

evvis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0