En snabb updatering!

Ja nu är det bara hm.........ca 27 timmar kvar så drar jag till landvete och sedan tar jag flyget till Grekland och jag ska bli brun ;) I dag har jag varit på kusten och hämtat hem båten och sedan har ajg itne gjort så mycket mer bara åkt bil i 6 timmar :P kanske inte det roligaset men som tur är så är bilen ett sömn medel typ jag blir jämt tröt när jag åker bil vet inte varför men aa det är ju väldigt bra om man inte kan somna jag vet en som hade svårt att somna när den var liten och föreldrarna viste att ungen somnade fort när den åkte bil så i bland när inte ungen kunde somna så tog dom en liten runda med bilen och då somnade barnet.kommer inte ihåg vem det var men det var någon jag känder men jag kommer inte ihåg vem.


ja ja nu ska jag nog börja dra mig åt sängen och sova ögonen faller snart ihop av sig själva det är redan halv vägs och det tycker jag är konstigt eftersom att jag har ju liksom sovit två timmar på dan men aa jag hade alltid såna problem när jag var liten men det verkar har försvunit fast klockan är ju efter tolv också så aa det kanske inte är så konstigt ;-)


Ne nu ska jag göra en kläd grej på polyvore och sedan ska jag krypa till kojs :)


Vi hörs om inte i morgon så hörvs vi om någon vecka om jag inte hittar en data på hotelet ;)


KRAMAR


evvis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0