Hello ,hola, Hej

Ja lite språk kunskaper har jag kanske ;) men kanske inget att skryta om.

Ja nu har det gått en vecka och en dag och skolan har nu eller snart startat igång på allvar och läxor och prov trillar ner i kalenden. Jag tycker att just nu är det ganska lungt men ändå inte. och jag är riktigt nöjd med mitt schema har max fyra lektioner om dan och har två sovmornar och sslutar senast 3 :)

Måndagar börjar jag 8.00-14.35
Tisdagar 8.00-14.15
Onsdagar 9.35-15.00
Torsdagar 8.00-14.35
Fredagar 9.35-13.35

Ganska gött:)

I dag har jag som sakt varit i skola och sedan har jag fixat mitt låne kort till biblioteket och plugga liten engelska A och matte A och snart ska jag på träning :)


Dagens outfit: Nya lee byxorna, vitt linne , stickad marinblå tröja (seglar tröja kallar jag den), gröna convers och slivrigt thomas sabo armband med berlocker :)



Ne nu ska jag slappa lite och sedan träna och i kväll är det ju "Fångarna på forttet" det gillar vi =)


Vi hörs

evvis <3


Ps. ska försöka fixa lite bilder kanske hinner ett kläd bild :)





Föresten vill jag bara säga att alla mina kläd inlägg är från polyvore :) riktigt grym och rolig sidan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0