Torsdag eller vänta nu det är ju Fredag ;)

Tjobre !

nu var det allt väldigt länge sedan men just nu har jag haft mycket att göra i söndags kom jag hem från kusten där jag har spenderat min tid i ca 2 veckor blev det nog underbara veckor med mycket båt åkning och bad. och nu i vecka så håller vi på och fixar allt det sista inför resan och jag kom på en sak att jag har inte börjat packat än eller växlat lite pengar för jag kan inte ta ut pengar med mitt kort i grekland så aa jag måste helt enkelt till banken men jag hinner inte för i morgon ska jag nog ner till kungshamn och hämta hem båten och det tar ju liksom hela dan och på lördag måste jag packa (och ma får ju bara ha 20 kilo med sig och om man heter evvis så är det väldigt lite jag kan liksom inte lämna kläder och skor hemma tar alltid med alla minsa skor och det är ju liksom en hel kasse och sedan nästan hela min garderob :S) men jag får se jag kanske hinner ner en stund på dan och sedan kl 03.00 åker vi till landveten och planet går 06.30 sedan så kommer jag vara på rhodos i en vecka kommer hem nästa söndag och då blir det nog en liten resa ner till min saknade bästis becka <3

I dag har jag haft en liten slappar dag och på dan läst ut min bok som var ganska bra faktiskt men i morgon kommer nya :) jag har köpt twiliht det två första böckerna alla säger att det ska va så bra så jag ska ge dom ett försök filmerna det två första (som jag bara har sett ) är ju bra så aa vi får ju se nu om det är bra. Sedan var jag med pappa hos min kusin och kollade om vi kunde låna en resväskar där vi blev kvar ett tag. Linn och angelica ni målade sjukt söta bilder var jag bara tvugen att säga :-) Sedan så tog vi med brorsan på vägen hem och när vi kom hem vara mamma och tränade och hon hade låst alla dörrar och vi hade glömt nyckeln och satt utanför och väntade på mamma i säkert en timma (folk måste ha tror att vi var galna) men aa till slut kom vi inte och ett tag senare så sitter jag här nu framför datana och ska nog lägga min snart det blir nog tidig upp gång i morgon så det är nog bäst så........






Men nu får ha det bra och jag lovar att visa bilder från grekland i nästa inlägg vi ses!



puss&kram

evvis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0