1 kvar..........

Är precis hem kommen från ett par timmars shopping med mamma och farmor. Mamma skulle köpa de sista till mig och det skulle bli kläder och hon får ju inte köpa vad hon vill liksom vi har väldigt olika smaker. Jag själv har bara en julklapp kvar nu och det är till min farmor så jag köpte typ 5 julklappar idag och jag är riktigt nöjd faktiskt. Kan ju dock inte skriva vad jag har köpt för min mamma är ju en trogen läsare har jag fått reda på ;) Ne nu ska jag sätta mig framför tv:n lite och vänta och se vad som händer.

Ni får ha en fortsatt bra dag!

evvis♥


Kommentarer
Postat av: johanna

det är inte bara din mamma som är trogen läsare? ;) min sitter som klistrad flera gånger om dagen :O

2010-12-12 @ 18:59:05
URL: http://johaannnaehn.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0