2 dagar kvar nu bara på 2010

Tjabba tjena hallå!

Idag har jag tagit mig en riktigt lång och skön sov morgon. Vaknade vid halv 12 och sen kom pappa hem och då var det att hoppa in i duschen för han tycker att allt ska gå så fort. Det blev en sväng på stan och sedan hem tänkte att jag skulle hitta ett par vita pärlörhängen men hittade inga jag ville ha antingen var de för små eller för vita :D Sen åkte vi hem och jag storstädade mitt rum och sen kom farmor och farfar en sväng och hälsade på och min farmor hade en riktigt snygg och skön mössa jag funderar på att köpa en sådan fast i en annan färg hon sa att den fans i svart så aa jag får fundera lite. Sen så la jag mig i soffan och kolla på tv men såklart så somnade jag och när jag vakna var hela familjen hemma. Resten av kvällen blir det slappa kanske hjälpa min mor och far att städa lite om jag orkar lättare sagt men de gör så mycket för mig så jag borde väl hjälpa dem lite.

Gårdagens inlägg blev väldigt lång och det var inte meningen men jag kom på mer och mer saker medans jag skrev så till slut blev det långt men aa jag hoppas ni orkade er igenom det för det var bra saker som stod där eller jag tycker det och jag har hört från flera att det var bra och att det stämde in på de själv.

Nu ska jag lägga upp detta och skriva något mer inlägg så vi hörs snart igen!

Kram

evvis♥

Bilden är från polyvore.com



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0