2010-12-03

Hejsan J

Min dag har varit väldigt händelse rik måste jag säga. Har varit i skolan och sen så efter blev det fika med några av brudarna och sen sms becka och vill ta med mig på äventyr vilket jag tycker är sjukt roligt. Vi var på stallsiken, elinsesplanad för becka skulle kolla efter julklapp till sin syster. Först åkte vi till Media markt och sen så skulle becka gå och kolla när bussarna gick och hon sa aa bussarna går en i halv timman och då tänkte vi att vi tar den som går 06 över och så gick vi ditt och sen stod vi där en stund och tyckte det var konstigt att bussen inte kom och jag litade på becka att hon hade kollat rätt och sen kommer det två icke svensk pratande människor som inte kunde klockan och det frågade när bussen går och vi sa att det ska redan ha kommit sen sån vände becka sig om och kollade när bussen skulle gå och då var det ju så klart att becka hade kollat fel så det gick en i timman alltså nästa gick 36 vi lurade alltså det icke svensk talande personerna att den kommer när som helst så vi började skratta och det började titta konstigt och de pratade säker om oss på sitt konstiga språk och vi skrattade vi hade alltså lurat dem och de stod där och typ frös ihjäl och sen efter en kvart frågade de men går inte bussen 36 jag vet inte vad jag sa men som tur var så styrde becka upp det med att den är nog lite sen bara och vi började skratta igen vist var vi taskiga men det var så roligt och sen så stod det och kollade på oss som att vi var två konstiga svenskar som försökte lura skiten ur dem och det stod säkert och pratade skit. Efter denna roliga händelse så åkte vi vidare till elins esplanad och kollade och sen åkte vi hem och nu har jag precis ätit och tjattar på beck att hon ska ta och skynda sig och ta med skolkatalogen som hon var och köpte i går själv är man så lat att man väntar på att den ska ploppa ner i brevlådan;) Så det ska bli spännande att se hur alla ser ut. Men har ju sett min egna klass redan och jag har ju visat den för er med men aa det ska bli roligt att se alla andra. Ne nu blev det långt igen och säkert rörigt men man måste ha varit med för att förstå det roliga!!!

Ni får ha det så bra så får vi se om det blir nått mer inlägg kanske ska be becka att ändra heden den börjar ju bli lite tråkigt nu ;) (hon älskar att koda om så aa hon får gärna göra det men inte utan att jag får bestämma hur allt ska se ut.)

I morgon blir det mys med mina underbara vänner och dan vet jag inte än vad jag ska hitta på smsa om nån har lust och hitta på nått ;)

 

Kramar

evvis♥

 

värme <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0