22 dagar kvar!

Tjoo!

Tänk att det redan är 2/12 och det är bara 22 dagar kvar till julafton. Tiden går jätte fort man undra liksom vart allt tar vägen någon stans. Livet rullar ju på och ibland hinner man inte stanna och tänka efter som man igenterligen skulle vilja liksom bara tänka på vad man vill, hur ,varför, när, vem aa liksom det vanliga frågorna. Men ändå fast man inte hinner tänka på vad man vill så gör man ändå nått man för ju ändå det man verkligen vill i alla falla jag även fast man är blyg. Men igår fick jag tid att tänka och jag tänkte på allt jag varit med om och det har känts jätte bra och jag ångrar inget av det man gjort utan om man tänker efter på det så tycker jag att det har varit jätte roligt och att jag blivit jätte glad.

Dagen har bestått av skola (det känns som att man skriver det varje dag) en vanlig torsdag. Resten av dagen så har jag fika lite med mamma, mormor och morfar. Och nu ska jag sätta mig och skriva de sista meningarna på inlämningen och plugga lite spanska och sen så blir det nog att gå och lägg mig tidigt är så himla trött så att jag lätt skulle kunna lägga mig ner i soffan och somna men man har ju viktigare saker som måste blir klara.

Ha en fortsatt bra dag!

evvis

 

Våga, jag vet att du kan och vill det handlar bara om att våga! :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0