2:a Advent

Hola!♥

Nu är det söndag igen och det känns la så där. Skola i morgon och jag måste plugga L Men som jag burkar säga om man vill komma någon stans måste man göra det man behöver.

Idag har jag redan varit och tränat massor barn och sen har jag än så länge inte kommit ifrån soffan och hämtat böckerna. Resten av dan blir det plugg och ta det lugnt och vila upp mig för en ny skolvecka.

Gårdagen spenderades i Våmb med film, mat och pulka åkning med underbara människor.  Vi såg ”mirrors” och ”taken”. Mirrors var väl lite äcklig men den hade blivit äckligare om man inte hade börjat prata var 5 minut och taken var också ganska bra faktiskt så de kan jag faktiskt rekommendera.  Ne nu måste jag plugga.

Får se om det blir något mer inlägg i dag men skulle nog tro det.

Ha en fortsatt bra dag!

evvis♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0