3:e Advent

God morgon på er!

Idag är det tredje advent för alla som inte vet det och det betyder att det snart är jul det blir mindre dagar kvar för varje dag som går, inte så svårt att lista ut kanske. Dagen startade med en mysig frukost med min familj. Resten av dagen ska jag åkta till stan med mamma för att kolla på kläder och jag kanske ska ta och börja med mina julklappar.  Sen blir det nog även lite plugg måste öva till en redovisning i engelskan om min favoritmat. Måste säga att det är svårt för det finns många maträtter som är jag gillar typ vitlöks gratinerade musslor, taco ,Thai mat och pizza jag har lite svårt att välja. Men aa jag får väl dra lott ;)

Har precis letat efter massor nya låtar till min spotify list och jag har hittat massor olika bland annat olika jul låtar och massor andra :D

Ne nu ska jag göra mig i ordning så vi ses/hörs i kväll!!

evvis♥

Ps. Det funkade ju med tidsinställt inlägg så det kommer det att bli flera :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0