4:e Advent

Hej :D

Nu är det redan 4:e advent vad fort tiden går. Men jag har inte tänt 4:e ljuset än så jag har inte fått den känslan än. Just nu sitter jag själv här hemma och försöker göra klart min idrotts inlämning så att jag slipper göra den på lovet. Resten av familjen jobbar eller är på Hockey DM. Så jag får ta och underhålla mig själv idag. I kväll har mamma lovat mig att vi ska baka lite jul godis och det ska bli mysigt men framför allt gott ;) Senare idag så kanske det blir att hitta på nått med Anna och sen mest slapp.

I morgon är det skola igen men det ser ut att bli en väldigt bra dag pga, engelskan ska vi fika och på idrotten ska vi simma :D och sen har vi lunch och matte sen så har vi inställd data så det är väldigt skönt :D

Tisdag då blir det mys med klassen hos våran mentor med frukost och sedan tillbaka till skolan för att äta gröt och sen får vi sluta. Sen resten av dan hoppas jag på något roligt med vänner eller något roligt helt enkelt.

Förresten någon mer än jag som tycker att det var rätt person som van ”Robinson” ? Jag har hejat på Erik från första början och det var nog första gången i hela mitt liv som jag gissat rätt. Men Erik var den som kunde spelet och kämpade mest av alla. Så Grattis Erik!

Ne nu är det bäst att jag fortsätt mer min ergonomi inlämning så hörs vi senare.

Ses

evvis♥

 

Lite av många bilder från igår

Taget i från johannas blogg som ni hittar på länkar :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0