by Anna

Tänkte jag skulle ta och gästblogga lite. Kan ju vara lite trevligt liksom. Tänkte jag skulle skriva om min relation till denna underbara tjej som sitter bredvid mig och som äger denna blogg. Kan ju hoppas på att hon inte läser så att det blir en lite överrasking.
Evelina är en person som är sjukt underbar! Hon bryr sig om alla runt i kring sig. Hon sätter gärna dem före sig själv. Det är ett tecken på att hon är väldigt omtänksam. Hon är även väldigt snäll och glad och hon har alltid ett leende till godo. Hon får en att alltid må bra i hennes närhet. Är man ledsen och nere och ser bara massvis av problem i alla situationer så är hon är alltid där med postiva tankar. Det är en väldigt positiv egenskap hos henne. Om vi ska gå tillbaka till hennes leende och skratt så är det såhär att evelina är en person som har väldigt svårt att vara ledsen. Hon är alltid glad och om någon säger något roligt då blir hon en liten lipfia. Det är så sjukt underbart att se. Skrattar och gråter på en och samma gång. Det är en positiv sak då verkar hon ju trivas i sällskapet i alla fall.
Eve och jag har inte kännt varandra så himla länge. Sen den 24 augusti och vi har klaffat riktigt bra känner jag och jag hoppas att eve känner samma sak och det tror jag annars hade hon nog inte umgåtts med mig elr vad tror ni?
Jag trodde aldrig att när jag gick på vasa att jag skulle hamna i samma klass som denna tjej när vi gick förbi varandra i korridoren och bli så pass bra kompis som jag har blivit med henne på denna korta tid. Jag är i alla fall jätteglad för att detta inträffade och även att vi kan fortsätta bygga på vår vänskap och att det kanske är en sådan vänskap som kan hålla hela livet ut. Lite ifrån mig. Tyckte Eve kunde få lite beröm och få veta hur mycket jag tycker om henne.
Du är sjukt underbar tjej och jag tycker om dig grymt mycket! Hoppas att du vet det..
PS: Din blogg är riktigt bra och din nya design är riktigt snygg!!
Love Anna! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0