:D

Hejsan igen!

Just nu sitter jag i soffan och kollar lite på tv. Har precis sminkat mig lite och städat ordning i mitt rum och tänt lite fönster lampor. Snart ska Johanna komma ner och jag vet inte vad vi ska hitta på men hoppas på något roligt. Så resten av kvällarna så blir det att va med Johanna och bara slappa.

Några kloka ord:

Gör det du vill och känner för. Våga vara stark och det viktigaste av allt stå för vem du är. Tänk på vad du gör så att du inte säger något i onödan som kan skada. Att skada någon kan göra att man kommer ihåg det hela livet. Och man vill inte komma ihåg något sånt resten av livet för då glömmer man det roliga.

Vi ses

evvis♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0