:D

Nyårslöften!

Jag vet inte om jag tror på det men man kan ju alltid ha något eller några och i alla fall försöka. Jag har nu funderat ut några som jag kanske ska ha och se om jag klarar.

·         Sluta lata mig och träna själv (nu när jag slutat med simningen)

·         Gå tränar utbildning

·         Minska ner på mitt godis köpande och ätande

·         Börja spara lite pengar till något roligt

·         Fortsätta kämpa på med skolan :)

·         Hitta nått som gör mig glad och lyckligt ;)

Nu får jag se om jag fixar nått av löftena men något kan jag redan nu se att jag kommer att hålla och göra. Det är nästan redan fixat.  Jag tycker att löften eller i alla falla nyårslöften bryter man lätt eller inte tänker på allts utan bara glömmer bort men nu har jag de ju ner skrivet så nu kan dem ju inte glömmas.

Men ni får ha en fortsatt bra dag så ses vi :D

Evvis♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0