:D

Oj vad jag har bloggat idag ;) Men aa det är ju roligt att skriva av sig allt så att man kan gå tillbaka och kolla sen vad man har gjort. Nu har jag precis ätit jätte god mat kyckling och ris och sås. Innan så har jag varit och tränat det var jätte skönt att äntligen komma tillbaka och röra på mig. Dock kanske det inte blev så hårt men aa om man har stygn på ryggen och sen inte har tränat på 3 veckor aa då är man kanske trött lätt. Så det blev lite sammansatt tills plåstren började göra ont och då blev det ben och sen gick jag upp för det blev långtråkigt att köra samma hela tiden i 50 min  ;) Resten av kvällen så blir det slapp, koll datorn och titta på tv lite och kanske ska försöka att komma i säng i någorlunda bra tid.

Ni får ha en fortsatt bra andra advent så ses vi i morgon!

Med vänlig hälsning

Evvis♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0