Dan före dan före doppare dan :D

Hej!

Idag har det blivit lite dåligt med inlägg men hoppas ni har överlevt.

Min dag startade med att min mobil ringde kl.10.00 och det var Anna men jag han inte svara för att jag vaknade av det och reagerade inte av att det var min mobil. Så då var det bara att gå upp för 1 minut senare ringde hon igen och sa att vi åker till badet kl. 11.00 och jag stod  där helt ny vaken i pjamas så det var bara att slänga i sig frukost och klä på sig kläderna och gå ner till Anna. Sen så åkt vi till badet hon jag och hennes lille bor. Det var mysigt måste jag säga och vi simmade lite och sen så åkte vi hem. När jag kom hem så gick jag och la mig i soffan och precis när jag somnat så ringer det på dörren då är det min slöa mamma som inte orkar ta upp nyckeln så då var det bara att stiga upp och öppna åt henne. Sedan la jag mig och soff en stund till. Efter det har jag ätit en jätte god middag och sedan slappat och lärt min bror att göra packet snöre krulligt (måste dock säga att det var något fel på snöret för det gick inte att gör några krullar på så det blev en rosett).  Och nu sitter jag här framför datorn men idag har jag och Anna slagit vad om att jag inte ska gå in på Facebook och jag har faktiskt inte gjort det än idag eller jag var inne på morgonen vid halv 2 för att skriva Grattis till Agnes som fyller år idag. Men det vet Anna om och hon sa att det var okej. Men efter det har jag faktiskt inte varit inne en enda gång men det killar lite i fingrarna att logga in men jag ska inte göra det :D LOVAR Anna! Resten av dan blir det slappa och göra det jag känner för.

Igår kväll var jag hos Erica med Josefin, Caroline, Karin, Anna, Filiph, Erik och Adam och såklart Erica(Det vanliga gänget plus Rebecka). Måste erkänna att ni killar är såg sega! Vi pratade och lyssnade på musik och hade det jätte mysigt.

Imorgon ska vi jul pynta här hemma alltså klä granen som vi fick ta på idag och sedan ska jag och min bror kanske baka lite. Och jag antar att det där ordet julstädning ingår i jul pyntningen. Det är lite minder roligt och det skulle vara skönt att inte behöva men aa det är ju en sak som man måste göra i jul enligt någon men varför? Måste säga att jag tycker att det räcker med julgran och jul lampor i fönsterna och någon enstaka tomte. Det räcker för mig för att det är ju inte det snyggaste med tomtar jag skulle nog istället ha lite annat roligt. Var inne på Åhléns förra veckan och hitta jätte fina julgrans dekorationer som jag skulle kunna tänka mig i en gran det var allt från läppstift till änglar. Men måste också erkänna att julen är den mysigaste stunden på året. :D

Ne nu ska jag kolla lite bloggar och spela ett lite spela som jag hittade igår.

Vi ses

evvis♥

 

Me like, gjorde jag igår för att testa lite mer av fotoprogramet. :D


Kommentarer
Postat av: carro!

det var mysigt hos erica ja! ;D tycker om er väldigt mycket! :) hahahahah sega xd

2010-12-23 @ 20:05:01
URL: http://whitewall.webblogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0