Det är klart att det ska krångla bara för att jag lovade nått ;)

Hej!

Förlåt att jag lovade att blogga igår kväll igen men bredbandet krånglade och jag och mamma var hemma själva och vi är ju inte så tekniska å vi var tvungna och vänta på pappa som kom hem vi 23.00 och då orkade jag inte.

Men resten av dagen igår var jag och tränade och sen kollade jag på ”Robinson” med min mamma och slappa.

Idag blir det hel dag med klassen vi ska först bada på äventyrsbadet sedan ska vi bowla och sedan ska vi äta mat på Riviera. Får hoppas att det blir en mysig dag med mycket skratt. Ikväll blir det lite små mys med becka, Anna, Erica med idol. Så detta blir nog en dag med massor skratt och rolig heter även om jag verkligen suger på bowling så aa man får helt enkelt göra det bästa av situationen. Men nu måste jag göra mig i ordning och packa så ses vi.

Några små ord i en liten mening:

Jag vill hitta dig och försöka, när jag hittar dig vill jag lära känna dig för den du är, Jag vill hitta på roliga saker med dig men ändå inte så mycket att man tröttnar på varandra. Kan du inte bara dyka upp där mitt framför mig och visa att du vågar och kanske vill nått det behöver inte vara kärlek. Vänskap är lika viktigt :D

Kramar

evvis♥

 

En söt bild från polyvore.com :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0