Drömmar det har nog alla och det måste man få ha!

Jag är väldigt många drömmar och det finns några som jag tycker är viktigare än andra att och såna som jag verkligen vill uppfylla och sedan har jag drömmar som jag inte tro kommer gå i uppfyllelse.

Här kommer en lista jag verkligen ska gå uppfyllelse:

·         Åka till Karibien

·         Hitta kärleken

·         Flyga luftballong

·         Resa jorden runt med becka

·         Åka till USA i ett par månader

·         Jobba med nått jag verkligen älskar

·         Hår ner till naveln ;)

·         Få ett långt och lyckligt liv

·         Ekonomisk oberoende

·         Ett stort och vackert sommar hus med en stor båt vid någon fin kust

·         Göra något stort för någon annan

·         Köpa en Mullbery väska ;)

·          Ha en walking closet en riktigt stor med massor skor och kläder

·         Flytta från Skövde och upptäcka andra delar städer

·         Gå på en riktigt stor modevisning utomlands

·         Slippa råka ut för något hemskt

·         Starta något eget ex. företag

·         Få ett liv med mycket variation

·         Åka på massor nya äventyr och upptäcka saker

·          Vinna ett par miljoner på trisslott :D

·         Köpa min dröm bil med många detaljer (Ferrari eller en lexus)

·         Gå på Elle galan

·         Få en special designad klänning för bara mig

·         Göra en egen kläd eller sko kollektion

·         Gifta mig lyckligt

·         Skaffa en familj som ska vara lycklig och må bra

Aa jag skulle kunna räkna upp hur mycket som helst och ni ser säker att en dela av sakerna  är nästa lite omöjliga men aa men måste ju få drömma ;)

Kramar

evvis♥

 

Ett par storlar jag hittade när jag var i lexand :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0