En lördags morgon i december

God morgon!

Dagen startade med det som inte kanske är det bästa att vakna till jo att telefonen ringer två gånger på raken och så klart så ligger en av de där hemska telefonerna i mitt rum med den jobbiga ring signalen. Ne det var ju minder bra och jag som ville sova länge ;) Än så länge har jag väl inte gjort så mycket mer än att kollat lite på ”kommissarie späck” den var kass så jag kolla 15 min och stängde sedan av för det var nog den sämsta film jag sett på länge den sjukt tråkigt och det skulle verka roliga men det var de inte.  Så den rekommenderar jag inte alls.

Resten av dan blir att ta en promenad med Anna fixa film och godis med becka och sen drar det iväg till Våmb för att träffa underbara människor.

Annars så är det bara bra. Livet rullar på och man går och väntar på nya saker som kan göra livet ännu roligare. Skolan flyter på och aa allt är som en vanlig skola med prov, inlämningar, läxor och plugg.

Men vi hörs tror nog att jag hinner ett inlägg till idag ska komma på något roligt ämne jag kan diskutera här så ni får veta nått så kika in senare också  vet jag…

Ses och hörs

evvis♥

 

Min heder jag gjorde igår :D

love<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0