Ska nu ta mig en liten tanke stund med istället för att hålla den inom mig själv och att den stannar där så tänkte jag skriva delar av den allt kanske man inte ska skriva för man vill ju ha lite privat liv och alla behöver ju inte alltid veta allt :D

Ligger just nu i sängen och bara känner hur tiden rinner iväg och att man måst kanske börja tänka och ta tag i saker för att man inte ska stå still och att nått händer här i världen. Varför måste tiden gå så fort man hinner liksom inte stanna upp och tänka utan man bara kör på och det får blir som det blir allt liksom man hinner inte känna efter. Just nu känns de lite så att man bara hänger med för att man måste men jag försöker hitta något som kan få mig glad och stanna upp tiden lite för mig och vill dela den med mig. Nån som kan finnas där och någon som jag kan finnas för. Men det är liksom viktigt att man inte kör på bara utan att man gör det i ett bra tempo som gör vägen säkrare för det är ofta felet man gör att man bara kör på och efter ett tag så ångrar man allt och vill att det inte ska ha hänt. Man vill ju lära känna sig själv och även andra/annan på ett bra sätt som verkligen gör att man hinner känna efter. Jag är nog faktiskt ganska rädd att saker ska gå för fort men ändå så vill jag att det ska hända nått. Men ändå så får man bra feelings som man tycker stämmer och att man tror att det är samma så man inte är själv om de för då kan det visa sig bli en besvikelse och det vill ju ingen att det ska hända. Jag skulle tycka att det var roligt om något skulle hända något oväntat för att det känns bra men vet lite mer skulle inte göra något liksom. Detta låter säkert värsta deppigt men igenterligen inte utan detta är ju mer att man vill vara säker och att man vill det bästa och inte bara för sig själv utan för andra med :D

Aa nu ska jag nog inte fortsätta att tänka man vet aldrig var man hamnar då. Men att tänka ibland gör nog att man blir starkare och att man verkligen ser efter vad man gjort och att allt ska bli bra för alla :D <3

Kramar

Evvis♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0