Fredag och Helg :D

Hej!

Fy vad seg denna dag varit eller inte seg med att det gått långsamt men jag har känt mig helt seg typ inte helt med ;) Vet inte vad det är för fel men aa antagligen är jag väl trött och behöver lite skönhets sömn. Så lovet kommer nog lägligt eller det är ju två dagar kvar Måndag och Tisdag. Och nu ska jag ha en skön helg. Med mycket slapp men inte för mycket har en gympa inlämning som ska vara inne innan nyår men jag tycker att det vore skönt att skicka in den på Måndag så man kan njuta lite mer av lovet även om det kommer bli ganska mycket plugg pga att jag har 4 prov på två veckor :( Men men det är bättre att det är så i perioder än att allt skulle vara utspritt för då kan man ha lugna perioder och lite mera fart vissa veckor.

Dagen har bestått av skola med fika på matten och sedan därefter på klasstiden och därefter jul lunch som var sådär. Man mådde ganska dåligt efter det. Sen tog jag bussen hem med Anna. Nu ska jag sova lite i soffan och sen blir det att hitta på något med Anna, Carolin och kanske Karin och Josefine :D Det ska bli mysigt!

Ne nu somnar jag snart så det är bäst att jag slutar skriva innan jag börjar skriva saker som inte hör hitt och helt onödiga saker ;)

Men vi hörs senare då jag kanske är piggare eller jag får hoppas det så att jag inte tråkar ut mina underbara människor ;)

Ses

evvis♥

 

bild tagen från annas blogg :D

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0