Johanna & Anna vet ni vad........?

et jag vill att ni ska veta är att ni är störda ;) men jag måste säga att det är tur att jag har störda men ändå underbara människor omkring mig som finns där och underhålla mig. Och jag antar att jag också är ganska störd men jag tror det är på grund av er två. Man blir ju som man umgås det är ju det jag säger hela tiden att det är så och kommer alltid att var så i alla framtid.

Något till er som jag tycker ni kan kopiera till era bloggar bara ni länkar mig ;)

 

Johanna:

En liten annorlunda figur men ändå inte utan mer underbar och mycket roligt. Man skratta liksom inte bara en gång med dig utan hela tiden som man är med dig. Jag har ju känt dig sedan dagis och det är ju ett par år mer än 10 år många mer vill jag minnas och jag hoppas på många flera. Fyra ord som beskriver Johanna väldigt bra är GODIS, SKRATT, SKÄMTA, SNÄLL ;) Jag vet ju inte om det är någon som håller med mig om dessa ord men aa jag tycker de beskriver Johanna bra och hoppas du själv fattar ;) PUSS på dig jojjo :D

 

Anna:

Ja dig har jag ju inte känt lika länge men jag har lärt känna dig väldigt bra på en väldigt kort tid. Du är otroligt snäll och förstående. Jag hoppas på att det kommer bli många mer fina år med dig och att vi kommer uppleva många roliga saker tillsammans. Fyra ord som beskriver Anna är SNÄLL,ROLIG, PÅHITTIG, GLAD. Med Anna så hittar man på roliga saker och hon ställer alltid upp om det inte är något annat som kommer i mellan. Men Anna you are a very good girl and I like you very much and I hope you like me to. PUSS på dig med Annis ;)

 

Här får ni ett inlägg nu får väl fixa ett par till så att ni blir nöjda och nu sa jag nog slutat så att det inte blir så långt så att det inte är någon som kommer orka läsa det.

Adiós

evvis♥

 

 

 

 

Bättre ????? Jag tänkte skriva 4 på dig med Anna men det blev fel sen och det blev nått fel med bilderna med:D


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad då tre ord om mig och johanna fick fyra??!!

Ne jag ska inte klaga, det var fint av dig. And i like you to very much!! Puss på dig gummsi ;)

2010-12-30 @ 23:41:20
URL: http://mylifethewayitis.blogg.se/



Postat av: Anna

sen kom jag bara tänka på det här med att lägga ut två bilder på mig och inte johanna?? Knepigt det där ;) :D

2010-12-30 @ 23:42:11
URL: http://mylifethewayitis.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0