Lördag 18/12

God morgon!

Jag nu har jag precis duschat och känner mig som en ny människa igen ;) Ne men aa det är nog det bästa som finns att duscha 10 poäng / 10 från mig. Än så länge har inte så mycket hänt idag och dagen kommer att bli lugn. Men skulle villa hitta på nått för jag ska vara hemma själv från halv 3 till typ 20.00 inte roligt så det är bara smsa om någon vill hitta på något mysigt ;) Men det är skönt att bara vara hemma för engång skulle med det var länge sedan jag var hemma en hel lördag kom jag på nu när jag tänkte efter men sitta hemma är ju inte det roligaste men om man har datorn så funkar det och sedan spotify på högsta volym så är det riktigt mysigt.

Ne nu ska jag kika runt lite på olika bloggar och få lite idéer så hörs vi nog ett par antal gånger sen.

Kram

evvis♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0