Lördag!

God eftermiddag!

Känner mig ganska seg måste jag säga. Sitter just nu i soffan och kollar på tv lelia och okammat hår, kläder jag bara slängt på mig och helt osminkad och torr i ansiktet känner mig halv fräs eller jag har ju duschat så håret luktar jätte gott men jag orkar inte. Har redan hunnit att varit och tränat simning och sen inte så mycket mer. Sitter nu och planerar att åka pulka i kväll med roliga människor och vi ska vara jätte seriösa vi ska ha termosar och skit ;) Så det ska bli grymt roligt får jag hoppas. Så det är typ min dag.

För övrigt så är det bara två dagar kvar till Lucia och sedan till julafton är det 13 dagar kvar. Inte bra att det går så fort jag har inte köpt en ända julklapp än eller mamma har fixat en åt mig men aa jag har nu bara 6 stycken kvar yippi :D Det kommer att bli i sista minuten säkert. Och jag brukar alltid vara klar i november men inte i år man har ingen ork men det känns konstigt om man inte köper det och det är ju roligt att ge bort.

Ne nu ska jag nog ta och sova lite. Får se om det blir nått mer inlägg idag men ni får ha en fortsatt bra dag!

Med vänlig hälsning

evvis♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0