Måndag och ny vecka!

Hejsan :D

Dagen har beståt av ganska kort skoldag och väldigt lugn. Det blev fika och film,  simning och lite matte. Sedan tog jag och Anna en kort sväng på stan och sedan tog vi bussen till idrottshallen för att Anna skulle kolla på sin bror när han var med i det så kallade ”JULKUL” som består av att man delas inte i lag och sen tävlar spåren mot varandra. Det var väldigt tråkigt måste jag erkänna men så snäll som jag var så hängde jag med Anna och kollade och stanna kvar. Sedan blev det att fara hem och nu sitter jag här hemma och är väldigt trött och funderar på om jag ska sova en stund det vore inte helt fel ;) Sen ska jag se på ”ung och bortskämd” och slappa och njuta av att inte behöva plugga idag.

Ni får ha det så bra så ses vi kanske senare!

evvis♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0