Måndag v49

Hejsan!

Nu är det bara 18 dagar kvar till Julafton.  Och jag börjar få lite ångest över att jag inte har köpt en enda julklapp men vet nog vad jag ska köpa men jag orkar inte ta mig ner till stan och går runt ;) Detta är inte rätt jag som älskar att shoppa och jag orkar inte ta mig ner till stan för att shoppa. Ja är så himla trött, vill sova ;) Undra hur många gånger om dan jag säger jag vill sova. Vet att mamma börjar bli trött på att höra det. Så mamma förlåt om du läser detta jag ska sluta säga de hela tiden :D Dagen har bestått av skola och mycket skratt det är alltid lika roligt. Ett gått skratt förlänger ju livet liksom. Sen blev det att gå ner till rese för att ladda om busskortet och sen så bestämde jag, Anna och becka att vi skulle hinna med bussen som stod där ute.  Anna börja springa becka kan inte springa för sitt knä och jag hade massor saker i händerna som jag var tvungen att lägga ner i fikan, Anna kom på bussen och då tänkte jag och becka att vi hinner för hon stoppar den nog men tror du inte att hon bara gick och satte sig och när vi var på meter från bussen åkte den och vi vinka men den dära sura bussgubben åkte. Jag och becka fick stå och vänta i en kvart till kul. Och Anna det var inte schyst !!!!

Men gjort är gjort jag kom ju i alla fall hem hel och så JNu blir det spanska plugg för hela slanten för jag har prov i morgon :s min lärare sa att det skulle vara på 8 sidor. Men jag får kämpa på så hörs vi kanske senare när jag har pluggat klart……

Kramar

evvis♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0