Nu är jag lite mer på blogg humör :D

Hello på er!

Ja som ni säkert fattar har jag hittat den där tönten. Men det var hon själv som avslöjade och jag tvingade henne att gå in och skriva ett förlåt inlägg :D Och det gjorde lilla kära becka. Men becka  förlåt att jag var så seg att du hade så tråkigt att du var tvungen att skriva 15 meddelanden men jag var mitt uppe i en viktig konversation på facebook ;)

Idag har jag varit i skolan och fått lite info om alla val man ska göra framöver det kändes som en enda röra. Nån som har gjort alla val nyss som fattar får gärna förklara för mig om man har lust ;) Sen var det bara en vanlig dag.  Resten av dan blir det lite plugg eller jag får helt enkelt vänta och se.

Igår var jag i skolan men på morgonen var jag på Lucia firandet i skolan som var väldigt mysigt måste jag säga sedan blev det vanlig skoldag. På kvällen blev det sista träningen som tävlings evvis, ska nämligen sluta efter jul nu men jag ska vara kvar i klubben som tränare och kanske träna någon gång ibland om jag har tid. Känner att jag inte hinner med simningen lika mycket längre och sen har jag ju simmat i ca 10 år och aa man kanske också har börjat tröttna lite med men mest för att det är så mycket i skolan. Men dock kände jag att jag inte ville lägga av helt så därför är jag kvar som tränare och ska även gå en kurs i början av nästa år :D Men måste säga att Billingensimklubb är en riktigt mysig och roligt klubb med en väldigt bra gemenskap vilket jag tycker är mycket viktigt och bra. (har även simmat i skövde ss i ett par år också så jag har väl varit i Billingen i ca 5-6 kanske.)

Ne nu ska jag plugga lite datakunskap och och sedan samhällskunskap;)

Vi kanske hörs i kväll eller det hoppas jag! (men obs lovar inget ifall bredbandet lägger av igen;)

Ses

evvis♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0