Nu börjar längtan komma :D

Hej igen!

Jag har äntligen börjat få lite längtan till Julafton nu. Det var på tiden att dem kom.

Resten av kvällen har jag bakat julgodis och slappat framför tv:n. Just nu ligger jag i sängen med dator i knät måste säga att det är nog det skönaste som finns eller det saknas bara roligt sällskap och ett glas med julmust. Lyssnar även på musik vilket är ett måste också men det ska var en väldigt bra variation på det med olika låtar. Jag har typ en Jackson 5 och Michel Jackson period just nu vet faktiskt inte varför men jag har hittat några riktigt bra låtar har aldrig riktigt varit så förtjust i Michel Jackson men nu har jag blivit det helt plötsligt. Favoriten är ”Man in the mirror” den är grym och riktigt skön att lyssna på jag har bara fått för mig att den känns lite julig även om texten inte handlar om det men det är typ melodin.

Annars så är det bra förutom att jag är förkyld men det bästa är att det är på väg över. Brukar alltid bli förkyld ett par dagar innan julafton det har ju varit så i några år så aa det kanske är för att man inbillar sig det och då blir man det eller ärligt talat så vet jag inte vad som är fel. Leendet på läpparna är väl inte lika stort som förut men det finns alltid kvar och det är ju riktigt bra så det är bara att säga nått roligt eller att något roligt händer så kommer det upp igen ;)

(Anna jag har nu klarat mitt facebook förbud tycker att du borde vara stolt över mig. Måste medge att jag är ganska imponerad av mig själv men jag viste att jag skulle klara det. Så nu vet ni som jag var med i går också att jag har klarat det och då lovar jag det. )

Ne nu ska jag logga in på facebook och kolla lite på bloggar och sånt så hörs vi imorgon då det är dan före doppare dagen ;)

Kram

evvis♥

 

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Mäkta stolt över dig!! Riktigt bra gjort, trodde knappt att det skulle gå men du bevisade att jag hade fel. BRA :D

2010-12-23 @ 13:21:55
URL: http://mylifethewayitis.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0