Om mig!

Tjoo igen!

Tänkte nu efter ett år och några månader bloggande berätta lite om mig. Alla uppfattar nog alla olika och ni har säker en bild av mig som jag är på bloggen kompisar och sådana som känner mig har nog en annan bild. Men hoppas att alla har den bilden jag har av mig själv. Om jag skulle förklara mig med ett par meningar tror jag att jag skulle säga :

·         Omtänksam och tänker på det runt om mig att alla ska ha det bra.

·         Rolig eller har kanske lite annorlunda humor.

·         Skrattar mycket.

·         Ganska blyg och lite feg.

·         Jag har mål och en vilja men skulle lätt kunna ändra om saker skulle komma i mellan

·         Gillar mysiga hemma kväll med godis och mysigt sällskap.

Aa det kanske blev lite ego men det hoppas jag inte att ni tror att jag är. På fritiden så simmar jag och lär små barn att simma och är med mina älskade vänner och gör det jag känner för. Jag är nog ganska lat av mig men roligt lat alltså att jag kanske inte orkar ex. hämta godis skålen i köket när jag bara sitter två meter ifrån eller typ ber en kompis att hämta nått så jag slipper röra rumpan ur soffan.  Älskar att hitta på saker kan väl också sitta still och ta det lugnt men jag vill gärna upptäcka nya saker och testa nya saker.  Detta låter som en kontakt annos nu lite men aa jag kanske är en kontakt annons en singel som jag ;) Jag har många drömmar men hälften kan jag direkt säga att det kan komma att gå i upp fyllelse men alla måste ju ha drömmar men man kanske kan tycka att ibland att det är lite svåra att nå men aa några kan säker gå i uppfyllelse.

Aa detta var lite om mig kanske inte så mycket men aa lite och hoppas ni fattar :)

Kramar och Pussar

evvis ♥

 

 

Jag i mitt favorit ställe poolen ;)

Kommentarer
Postat av: carro

du är mysig :)

2010-12-04 @ 17:08:37




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0