Onsdag och 2 dagar kvar på 2010

&

Hej på er!

Idag har jag spelat ps3 med min bror hela dagen sovit länge och bara slappat. Vi har möt varandra på det nya cod och jag var inte jätte dåligt dödade han 4 gånger tror jag att jag lyckades med och han 19 gånger så jag var ju inte helt kass för att vara andra gången bara sen så har vi också spelat monopol. Och då tröttnade vi efter två timmar så där vet vi inte vem som van och vem som blev bankrutt. Resten av dagen ska jag och Anna hitta på nått får se vad det blir.

gt;

Jag måste säga att det bästa som finns är att gå i leggins, oversize tröja, och osminkat och sen okammat hår fy vad det är skönt. Det är det skönast som finns jag gillar inte mjukisbyxor så då är leggins ett mycket bra att alternativ istället för mjukisbyxor. Så nu fick ni en liten dagens outfit också så tänk vad bra jag är på att skriva ihop två saker.

Ne nu ska jag nog röra på mig lite så att jag inte somnar här i soffan kanske ska ta och sminka mig och kamma mitt hår så att Anna inte blir skrämd när hon öppnar dörren men jag tycker att hon borde fatta att det är bara lilla jag ;)

Om ni läser Johannas blogg så tycker jag inte ni ska tror på allt hon skriver om mig även om jag själv har ”råkat” skriva det eller aa ni får tror på det om ni vill. Men det senaste stämmer kanske ;) Det började med att jag skrev att gamla frågar ofta samma saker om och om hela tiden och att de är så nyfikna och jag skrev då att jag hoppas inte jag blir sån eller jag SKA inte bli det utan jag ska ha bot ox, märkeskläder, gyma och vara den där snygga gamla tanten ;) Men själv var hon lite skeptisk till det. För att läsa hennes variation kolla då in på www.johaannnaehn.blogg.se :D Hon har skrivit mycket saker som jag sagt till henne som låter jätte blont men jag hoppas ni inte tror att jag är blond på insidan men jag har faktiskt blont hår men det har inget med inget med att göra hur jag är.

Jag tycker inte att man ska döma någon innan man känner den även om man fått lite dåliga bilder av personen. Jag kan säga att jag gör lätt det att jag anpassar mig efter hur jag fick mitt intryck eller alltså om en person är jätte Bitchig så kan jag direkt skita i personen och ta de jag tycker om eller om personen direkt visas vara en person som inte ligger på samma ”nivå” som mig så kan jag gå och va med dem jag gillar. Ja det låter jätte taskigt men aa tyvärr så är jag sån men jag hoppas inte att jag är dum men detta är väldigt sällan sånt här sker kanske 1 av 10.

Nått jag själv inte viste är att det första jag gör när jag ser en människa är att kolla från topp till tå på vad människan har på sig det är flera av mina kompisar som har kommit på det men det är inget jag märker själv utan det blir bara så. Men om jag tänker efter så borde jag märka det men aa jag kollar och sen så tänker jag inte mer på det. Jag måste vara lite annorlunda men jag tror alla har någon sån sak som de gör.

Ne nu ska jag sminka mig så vi hörs!

Kram

evvis♥


Kommentarer
Postat av: erica hernant

Läste hela inlägget och måste säga: bra skrivet! Men shit vad långt det är :P lite jobbigt måste jag säga.... ;) hihi <333

2010-12-30 @ 10:44:45




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0