Rubrik

God natt!!

Aa detta kanske blir ett lite sen inlägg men det är ju bättre än inget och det är nu som man liksom har upplevt hela dagen och vet vad som har hänt och vad som har varit bra och dåligt.

Dagen har bjudit på jätte mycket roligheter med min underbara klass SP1sk. Detta kommer nog bli 3 roliga år med massor utav saker som händer. Vi har idag haft en klass dag för att komma varandra närmare. Vi startade med att åka till arenabadet och bada i ett par timmar och sedan blev det bowling i en timma och sedan åt vi på Riviera. Det var jätte mysigt och det kändes som att man kom varandra lite närmare och att man kunde byta ord med varandra. Det blev mycket skratt och badande vilket är perfekt för mig som älskar att skratta och bada.  Efter att ha simmat i ca 10 år så fattar jag inte att jag inte har tröttnat på klor lukten och att vara i vattnet hela tiden det är alltid lika roligt och jag känner aldrig att jag vill stå över. Jag är nog ett så kallat ”vattendjur” och kommer nog alltid vara det. Vill inte att jag ska bil en badkruka när jag blir äldre. Tycker att de flesta tjejer/damer som blir äldre slutar bada och solar eller helt enkelt står över och blir det vi kalla badkruka e sådan vill jag verkligen inte vara och om jag själv skulle få gissa tror jag inte att det heller kommer att bli så. Jag ska bli den där mamman som badar hur mycket som helst med sina barn och åker vatten saker.

Aa tillbaka till idag efter detta så åkte jag hem och sedan drog jag och becka ner till Anna för att titta på Idol finalen och ha det lite lugnt och mysigt. Och vid halv tolv så drog vi hem för att becka skulle upp tidigt imorgon och jag kände att jag var väldigt trött efter allt som har gjorts idag så det ska bli skönt att snart stänga av min underbara data och sova ett par timmar man behöver ju sin skönhets sömn ;) Och kom på nyss att jag har sovmorgon på söndag och 1,5 månad framåt det ska bli ganska skönt men det är även roligt att träna små gulliga barn.

Men nu börjar ögonen att dra ihop sig och låten jag lyssnar på säger att jag ska sova nu alltså texten handla om det. Jag har lite annorlunda musik smak och det kanske denna låt är ”sångerna” Med Helen Sjöholm.

GOD NATT

evvis♥

 

ps. Jag tycker ingen av idol finalisterna var värdiga att vinna för Jay har ju tagit droger och hon hade ju åkt ut och fick komma tillbaka...... Andreas skulle ha vunnit men han klara nog sig på egen hand..

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0