Saknar dig redan R.............!!

Tänk vad tur somliga har det som får åka till värmen när det är som kallast och snöigast.  Jag är nog konstig men jag saknar dig redan och tänk att du inte kommer hem förens nästa år hur ska jag överleva ;) Hoppas det finns någon data där borta så du kan kolla min blogg och se vad som händer här hemma i kalla Skövde.  En sak är så tråkig att varför måste det kosta så mycket att smsa till utlandet men jag tror i alla falla att jag kommer slänga i väg en lite jul hälsning till henne på julafton för nått måste jag ju få göra :D Men becka hoppas du får det skönt och att du solar lite åt mig också det vore snällt så att jag inte är för blek mot dig när du kommer hem och du får gärna ta med dig värmen hem. Och jag hoppas verkligen du får en bra julafton och nyårs afton utan underbara mig ;)

Kramar från din

evvis♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0