Snart läggdags!!

Hej igen!

Har precis varit på en jätte mysig och underbar fika med Josephine. Det blev Rådhuset mitt favorit ställe måste jag erkänna, så om ni tänkt fika med mig vet ni nu vart ni ska dra med mig ;) Det blev en två timmars fika med massor prat allt mellan himmel och jord sånt man behöver ibland prata av sig. Just nu så sitter jag och lyssnar på ”Kärleks visan” mycket under bara låt av en fantastisk sångerska Sarah Dawn Finer hon har en grymt mysig röst och texten är underbar. Det blir nog snart sängen för min del är så sjukt trött nu kom det igen…..Men aa jag skyller på att jag är i den trötta åldern då man vill ha roligt och sova. Just nu känner jag för att göra mig i ordning för sängen och drömma en underbar dröm så att man vaknar skönt i morgon.

Varför drömmer man alltid konstiga drömmar och sedan när man vaknar blir man besviken för att det var precis som att det kunde varit i verkligheten och det skulle varit fantastisk om det varit sant det är så under bara drömmar att man verkligen vill det. Men aa så är det inte sant då förstör det hela dan L Man hoppas att det kan bli sant någon gång. Det är så klart en kärleks dröm om ni fattar en mysig drömmar;)

God natt

Evvis♥

17 dagar kvar nu till julafton och på Måndag är det Lucia!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0