Tack!!!!

Hej igen!

Nu har jag ändrat design igen :D Gissa vem? Jo becka min personliga blogg designer.

Har precis kollat igenom skolkatalogen och sen kommer mamma hem och frågar vilka lärare jag har så pekar jag ut och då visar det sig att en lärare som jag kanske inte tycker så mycket om är min mormors kusin roligt så det blev lite skratt här hemma. Ne nu ska jag sitta och visa hur mycket jag uppskattar beckas underbara 3 timmars jobb och gjort om hela bloggen och jag är riktigt nöjd gumman <3 TACK BECKA DET BLEV JÄTTE JÄTTE BRA OCH JAG ÄR JÄTTE NÖJD! (var tvungen att skriva så för att hon skulle förstå att den var bra) TACK:D

Nu en liten fin dikt gjord av mig :

Jag sitter nu på tåget med en tanke i huvudet den känsla i kroppen och en bild framför mig är jag sjuk eller jag fattar inte hur man kan bli så här :)

Kramar

evvis♥

 

Skriv gärna vad ni tycker och kommentera!!!!

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Grymt snygg måste jag säga!!! Riktigt bra tjejer :D :D kanske får ta och anlita den personliga kodkvinnan jag med snart ;) jag kan tänka mig att kanske hitta på något innan imorgon!

2010-12-03 @ 23:02:04
URL: http://mylifethewayitis.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0