Trött :D

Hejsan :D

Gud vad tråkigt jag har haft. Vi har haft det tråkigaste som finns alltså dans dag. Man bara satt och glodde i 3 timmar typ och så fort man fick gå. Det var ju inte så roligt och om jag dansa nej aldrig det är inte min grej kanske ;)

Nu ska jag och Anna baka en kladd kaka som vi ska ha med på vårat knyt kalas på matten. Vi kommer bli tjocka kan jag lova med allt som ska tas med. Och efter det blir det fika med klassen också på klasstiden och sen så blir det bara samhällskunskap och sen slut. Vill hitta på något roligt men vet inte än vad :D  Får helt enkelt vänta och se. Ne nu har Anna snart rört ihop hela smeten men jag har sagt receptet  som jag faktiskt kan utan till även om du skulle väcka mig mitt i natten och Anna frågar hela tiden vart allt är det är knappt jag själv vet för allt verkar vara i disken ;) Så jag får ta till mina husmors knep typ att när man ska ha 3 msk kakao så är det en halv deciliter för en hel är 6 msk det räknade jag ut när jag hade tråkigt på No lektionen på Vasaskolan.  Jag har ett väldigt roligt liv måste jag säga ;) Men saknar en sak som jag tycker är väldigt viktigt ni får lista ut själva vad det är :D Det är svårt att ge och fatta signaler eller så är det bara jag som har det problemet men jag tycker att signaler man fått är signaler jag tolkar positivt men jag vet inte vad nästa steg är. Men jag hoppas att resultatet blir positivt steg och att även du skulle tycka att det var positivt och att du vill som jag.

Ne nu ska jag snart ta ut kladd kakan och skicka hem Anna och åka iväg på sim avslutning med klubben för julen och det blir det sista jag gör som ”tävlings Evvis” med klubben för sen blir det bara ”tränaren Evvis kvar” men det ska också blir riktigt roligt.

Ne nu ska jag kolla om kakan är klar så vi ses!

Kramar

evvis♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0