upp och ner, ner och upp

jsan igen :D

Just nu sitter jag liv rädd och tror att Johanna ska bränna håret av mig och det vill jag inte när jag äntligen börjar få långt hår hon lockar mitt hår alltså jag lockade hennes och då ville hon göra det på mig med. Dagen har bestått av snack och mycket skratt med Johanna och även ett par timmars monopolspelande men den sista timman fick Johanna spela mot min bror och jag somna så social var jag ;) Just nu funderar vi på våra liv och hur människor funkar nu tror ni säkert att vi låter helt psykade men det är vi inte vi tycker det är lite roligt ibland för vi kommer på att alla funkar olika och det tycker vi är helt normalt eller kanske inte i alla fall. För övrigt så sitter vi också och dunkar musik i mina nya högtalare  just nu är det ”mikrofonkåt” en riktigt bra låt måste jag säga.

Ne nu är det bäst att jag håller koll lite på Johanna så att hon inte bränt bort nått hår.

Ni får ja en fortsatt bra dag.

 

KOMENTERA

Kram

evvis♥

 


Kommentarer
Postat av: johanna

jag brände faktiskt inte bort ngt hår ju :D

att du ens tror det om mig, skulle jag aldrig göra!! :( hihihi<3

2010-12-29 @ 20:11:14
URL: http://johaannnaehn.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0