Vet inte vad jag ska ha för rubrik men nu blev det en ;)

God kväll!

Dagen har bjudit på lunch hos mormor och morfar som ni redan vet. Sen har det blivit lite monopol spelande med pappa och sen nu har jag och pappa ätit lite.

 

 

Små saker:

Jag vet men ändå inte det känns som att allt verkar positiv men jag vet inte helt säkert. Hur vet man säkert och vet man alltid säkert eller är allt halv säkert? Kan man vara helt säker? Jag tror att man kan vara säker i vissa lägen till 100% och vissa minder men man kan ändå kalla det säkert. Även fast man bara går på vad som har hänt och så kan man veta att det finns lite säkert men aa. Jag får väl helt enkelt försöka fundera på vad säkert är.

 

Nu ska jag kolla klart på ”Fångarna på fortet”.

Stora kramar

Evvis♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0